tiistai 24. kesäkuuta 2014

Everything has to come to an End

Heissan kaikki lukijat, jotka vielä ootte jääny tätä blogia seurailemaan!

En oo kirjottanu tänne ikuisuuksiin ja täytyy kyllä sanoa, että tää mennyt vuosi on kulunut ihan älyttömän nopeasti. Mukaan on mahtunut vaikka mitä ihmeellistä, ja vaikka onkin ollut ihan älyttömän rankkaa palata, niin silti oon kokenut ihan tavattoman ihania hetkiä tän kuluneen vuoden aikana.
Koettu on nyt Wanhat ja ensimmäiset kirjotukset, Helsingin (ja vähän muidenkin kaupunkien) yöelämä (haha, toivottavasti koetaan vielä jatkossakin :D) ja kaikkee muutakin mahtavaa. Oon tavannut ihania ihmisiä, joista osasta tulee varmasti elinikäisiä ystäviä. 

Tänään on kulunut täsmälleen vuosi siitä, kun mä jouduin hyvästelemään kaikki mun rakkaat ihanat vaihtarikaverit, vuosi ja päivä siitä, kun sanoin heipat mun ihanille koulukavereille.
Just tänään mä kuitenkin ostin lentoliput elokuulle Italiaan, ja ihan kohta oon Skypettämässä mun kahden parhaan koulukaverin kanssa. Ja tajusin tän kaiken vasta äsken, aika hassua!

Tää Suomen kesä on kyllä niin masentava, kun täällä on niin kylmä ja on tullut kyllä jonain hetkinä kauhee kaipuu jenkkeihin, mutta edessä siintää tosiaan matka Italiaan, ja toivottavasti Suomessakin lämpimämmät kelit. Nyt mun päivät täyttyy lukemisesta ja työnteosta, mahtuu sekaan kyllä myös kavereita ja kaikkee muutakin hauskaa tekemistä! Ja mun hostäiti tulee käymään elokuun alussa!

Koska nyt mun vaihtovuoden loppumisesta on kulunut tavallaan vuosi, niin koen, että ehkä munkin on nyt aika päättää tää blogi. Jätän tän tietysti tänne näkyväks, ja toivon että uudet ja nykyset vaihtarit saa tästä paljon iloa ja hyötyä irti. Suuret ja lämpimät kiitokset kaikille lukijoille, jotka ootte siellä ollu mun kaikenmaailman vuodatuksia lukemassa. Ilman teitä en ois varmasti jaksanut näin paljoa kirjoitella, enkä ois samalla jättänyt itsellenikin hauskaa muistoa. Oon nyt pikkuhiljaa käynyt lukemassa jotain vanhoja postauksia, joista mulla ei oo mitään muistikuvaa ja naureskellu mun jutuille, toivottavasti teilläkin on ollut hauskaa siellä ruudun toisella puolella olla näitä mun stooreja lukemassa.

Tätä vaihtovuotta en varmasti tuu ikinä unohtamaan, tästä tuli niin paljon hyviä, ihania muistoja, jotka jää mun mieleen loppuelämäks. Vaihtoon lähtö on yks mun tämänhetkisen elämän parhaita (jollei paras) päätöksiä. Jos siellä on joku, joka miettii, että kannattaako lähteä niin mä vastaan saman tien että EHDOTTOMASTI! Matkan varrella tulee ylä- ja alamäkiä, mutta niistä selviää vahvempana, vanhempana ja viisaampana!

Loppuun laitan vaihtarivuoden ekan ja vikan kuvan, oi mitä nostalgiaa!





Tuhannet kiitokset kaikille teille! Ehkä joskus kuulette musta vielä ;-)

Katri


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti